Mar 3, 2014

Books have so much to tell...

...but they cannot speak for themselves.

Boeken hebben zo veel te vertellen,
maar ze kunnen niet voor zichzelf spreken.

Bibliotheken zijn geïnformeerd over mijn afstudeerproject en de eerste afgeschreven boeken heb ik ook al binnen :-) . Nu is het:

1. genoeg vergeten boeken bij elkaar krijgen om de zitbank te kunnen maken
2. interessante eerste zinnen uit afgeschreven boeken kiezen en er vervolgens een verhaal van maken, dat ik ga visualiseren

Hier volgt alvast een sneak peek van wat het verhaal zou kunnen worden. Elke zin stamt uit een ander boek:



"Ik ben in mijn auto gestapt en erheen gereden."
"De eerste keer dat ik mijn moeder zag, was op de avond dat ze stierf."
"Het was aardedonker."
"Ashely liep in één van de drukste winkelstraten van Londen met in elke arm een papieren zak met boodschappen."

To be continued :-)

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
Exploring the world, its society and culture. Experimenting with its materials. Preserving real beauty. Discovering true happiness. Staying curious.